Het blijven "hangen"van DocBase
Ondanks al het harde werken van de DocBase specialisten, zijn zij er helaas nog niet in geslaagd het af en toe "hangen" van het systeem geheel op te lossen. Wèl lijkt het er op dat mede dankzij de meldingen die gebruikers hebben doorgegeven, er een doorbraak zit aan te komen. Het probleem is inmiddels tot directieniveau van de leverancier onder de aandacht gebracht.
Als er deze week (week 5 - 2019) nog geen oplossing beschikbaar komt, wordt door IPAL overwogen de conversies van Navision naar DocBase voorlopig even stil te leggen. De parochies die het betreft worden daar alsdan over geïnformeerd.
U zult begrijpen dat het stilleggen van de conversie in deze fase van het project een forse impact heeft. Wij overwegen deze maatregel toch te nemen omdat wij begrijpen dat parochies hun administratief werk op een goede manier moeten kunnen doen, en dat het blijven "hangen" van DocBase niet bijdraagt aan de succesvolle implementatie van het pakket. Vandaar dat wij deze maatregel zullen nemen als het probleem niet snel kan worden opgelost.